Hledáme slečnu,
která bude pomáhat s chodem naší kanceláře.

Náplň práce:

  • komunikace s klienty (emailová, telefonická, osobní)
  • vystavování faktur, kontrola plateb, kontrola splatnosti
  • příjem, archivace a výdej poštovních zásilek
  • obsluha výdejního místa (příjem, evidence a výdej zásilek)

Požadujeme:

  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a ochotu učit se novým věcem
  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • komunikativnost

Nabízíme:

  • možnost pracovat 2–3 dny v týdny
  • 120 Kč/h + odměna za aktivitu a iniciativu při plnění úkolů
  • nástup od 01.02.2022 (do té doby budeme rádi za 1–2 dny na zaučení)

Rád ti všechno vysvětlíme a ukážeme. Očekáváme, že práci u nás nebudeš brát jen jako brigádu, kde si odsedíš pár hodin, ale že se pokusíš nám pomoci společnost posunout někam dál a zlepšit a zkvalitnit její služby. Jsme otevření nápadům a umíme je ocenit.

Budeme se těšit na případné setkání.
Tým UMBRELLA Base.