Naše společnost Vám může nabídnout několik doplňujících služeb, které Vám zefektivní využití sídla. Naše asistentky budou vystupovat jako reprezentantky Vaší společnosti, přepojovat Vám hovory a přijímat vzkazy. Postarají se o Vaši došlou poštu. Na základě avízo emailu o doručené zásilce se budete moci sami rozhodnout, zda zásilku chcete uskladnit, přeposlat či skartovat.

Zřídíme pro Vás jednu nebo více obsluhovaných telefonních linek. Příchozí hlasovou linku, kterou budou obsluhovat naše asistentky a mohou Vám ji přepojit či vyřídit dle Vašich instrukcí.

Pro jednání s úřady či s klienty můžete využít pronájem naši zasedací místnosti na Praze 4. Po předchozí domluvě se o Vás po celou dobu Vašeho jednání postará naše asistentka, která zajistí i případné občerstvení či administrativní služby.

Doplňkové služby pro klienty

Název služby Cena služby
Příjem poštovních zásilek

100 Kč/měsíc do 10ti zásilek  (každá další za 25Kč; možnost individuální dohody)

Přeposlání pošty Poštovné + 10 Kč

 

Odbavíme Váš balíček

PPL 

WE|DO

GLS